♥ that's my cikarO ♥

Tuesday, 8 May 2012

♥ Jum Kawen?? ♥

salam ,, guyz ,, eva na share something nih ,, na bace x ? bace larh ,, bace larh ye ,, plishhh ,,,, cenggini citer nyerr ,,
hari paling bahagia eva an bakal muncul nanti ,, xlame dahh ,, lagi bape ari jewp lagi ,, adoiii ,, nebes yang maha dahsyat ,, tapi diam diam sukerr nyerrrr ! weeee !! [ terserlah kegatalan kuh ,, ouch ouch ! ]
so eva saje ajak satu kampung dalam umah eva cuba try test inai Mekah yang adik eva hamek dari sane ,, so kiteowang pom pakai la beramai ramai ,, pakat syok la konon nanti jari sume pakat pakat merah ,, siap ade bet lagi jari sape paling merah nanti ,, hahahaha ,,,, semangat pakai nih ,, lepas sejam ,, ade dengar desas desus lenguh tangan na jage ,, lpas dua jam dah ade yg gi basuh tangan ,,, yesss !! ade owang kalah awal ,, means eva antara yg akan menang ,, tengok tengok inai dye pakai pom x merah sangat ,, lagi lah rase YESSSS ! hahaha ,, means eva pakai lame mesti eva nyer jari lah konon konon paling merah berseri kaw kaw nanti ,, lepas 3 jam ,, eva lak ase adehhh ,,, letihnyerrr jadi keras mematungkan diri , dek takut inai terkena bahagian lain ,, aleh2 eva jadi owang terakhir yg basuh inai ,, dalam hati duk isao ,, harap harap jari eva paling merah !
ibarat angin ribut yang melanda meniup menyapu dan terkena pasu antik mahal lalu pecah berderai hancur lebur!!   [ ibarat hati eva yg hancur la kunun kunun ] ,, ampehhh ,, x merah pom !! (T_T)
eva pom ape lagi ,, sepantas hamster berlari masuk lam bilik x nak tunuk ari x merah sangat kat dowang ,, terase sedeyh coz jari x merah !! why ?? why ???? sob seb sob seb !! tamO tunjuk kat owang jari eva ,, sorokkk ~ ... then amek hp ,, lalu sent mesej kat My GFF poreberr ,, suh beliau bawakkan inai paling merah ,, paling best ,, paling kaw kaw punyerrr !! hohoho ,,,, 
taper !! eva dah berazam dan bernekad ,, eva akan pakai hari hari sampai lah hari akad nikah nanti , biar merah ! biar husband tengok cakap " comell jewp jari jari merah cyg nih ,, makan kunk !!" hahaha ... na macam ni !


so guyz ,,, ape petua nak bagi inai tu jadi merah ea ?? I'm wonderr ,,,,,,, (#_#)

12 comments:

MISS Z BERCELOTEH said...

kalau petua nenek miss z

guna inai asli..means inai buat sendiri..lepas tu bila dah rasa lama pakai,jgn basuh,,buang saja inai tu dan lap tangan tu dgn kain..bukan kain basah ea..menurut nenek miss z, getah inai yg tinggal tu akan buat inai yg kita pakai tu mnjadi lebih terang..

cik chemist said...

sthu sy la,inai mekah merah..sy pun de inai mekah..merah btul ble pki..hm..awk kai yg serbuk ke?? sy punya inai yg jenis picit trus tu,,cm bntuk ubat gigi tp kecik skit..^_*

Cik Yuyun Nadira said...

sukenye akak da nk kawen . weeee ^^, tahniah akak ! :)

johari said...

tahniah..sy singgah sini.

Syura Nasrin said...

cuba inai daun, bila dah tumbuk, gaul degan air asam jawa. pakai masa nak tidur, then biar sampai bangun pagi. HEE. mymom's petua:)

Eva DaNiaL said...

wahhh ,, thnx all dearest ,, x saba da nih gedik2 na nikah ,, haha

nazirul said...

salam.. tahniah. barakallahulakuma..

Nadia Elena said...

tahniah eva.. =)

Akmal Hadi said...

Tahniah.. :3

outbound malang outbounddimalang.com said...

nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

ejulz said...

sory xleh tlg.. ejulz bukan pakar dlm bidang inai menginai ni.. hehe

Prince of Noob said...

mohon kawin... done follow u - Noob